
Selskaber på 8 personer eller flere
Vi skræddersyr det hele ud fra jeres behov, så det eneste du skal sørge for, er at være sammen med dit selskab og nyde madoplevelsen i vores skønne lokaler på toppen af Danmarks højeste træhus.
Vores mad serveres som udgangspunkt som social dining – minimalistisk, enkel og nordisk inspireret. Og vi kan finde plads til dit selskab både aften og frokost, alle ugens dage.
Vi tager selvfølgelig højde for allergier, religioner, vegetarer og veganere. Bare oplys om dette inden arrangementet, så sørger vi for resten.
Kontakt os på info@syvni13.dk, og aftal nærmere, og så hjælper vi jer med at få styr på menu og drikkevarer inden besøget. Det er naturligvis helt uforpligtende, at skrive og høre efter et tilbud.
Selskab i egne lokaler?
Er I en større gruppe fra jobbet eller til fejring for hele familien, kan I også gøre brug af vores selskabslokaler, hvor vi har plads til op til 45 personer. Vi har 3 mindre lokaler, som vi har mulighed for at åbne op og til 1 stort, og ikke mindst lukke af, hvis I gerne vil afskærmes fra resten af restaurantens gæster.
Alt sammen stadig på 19. etage, med skøn udsigt fra toppen af Aarhus og aftenmenu eller frokost fra os.
Aftenmenu
7-retter + snacks
549,- pr. kuvert
4-retter + snacks
429,- pr. kuvert
Vores menu ændrer sig alt efter sæson, og vi sammensætter også gerne en større frokostmenu til jer.
Ad libitum drikkevarer
Skal I have det helt rigtige at drikke til, så har vi flere forskellige drikkevarepakker at vælge imellem.
Vores drikkevarepakker er 3 timer. Der er selvfølgelig mulighed for specielle sammensætninger, samt forlængelse af tiden.
Der er altid lidt forskelligt på pakkerne, som gør at vi rammer bredere, både i forhold til maden og sæson. Så der er noget til enhver smag.
Vinene på listerne er et udgangspunkt. Vi tager forbehold på små ændringer, årgangsskifte osv.
Standard
Fri øl, vand og vin i 3 timer
Hvidvine
Martin Kerpen, Riesling Blauschiefer
Mosel – Tyskland
Trimbach, Pinot Gris
Alsace – Frankrig
Rødvine
Hofflin, Spätburgunder
Baden – Tyskland
Famille Perrin, Cote du Rhone
CDR – Frankrig
500,-
Opgraderet
Fri øl, vand og vin i 3 timer
Hvidvine
Auguste Thevenaut, Chadonnay
Bourgogne – Frankrig
Henri Bourgeois, Sauvignon Blanc
Loire – Frankrig
Rødvine
Auguste Thevenaut, Pinot Noir
Bourgogne – Frankrig
Château Moncets, Lalande de Pomerol
Bordeaux – Frankrig
750,-
Tilkøbsmuligheder
Skal vælges af hele selskabet
Velkomstbobler
100,- pr. person
Cocktails i 1 time
150,- pr. person
Til desserten eller efter maden
Stempelkaffe og the 50,- pr. person
Avec + 80,- pr. person
(Rom, Whisky, Gin, Grappa, portvin el. dessertvin osv.)
Eller tag “Hele Baduljen”
Velkomstbobler, kaffe, the, petit four og avec.
200,- pr. person.
Skal vi hellere komme hjem til jer?
Det gør vi naturligvis gerne, og vi står for det hele!
Handelsbetingelser selskaber i huset og ud af huset.
- Afbestillingsbetingelser
1.1 Statens afbestilingsbetingelser – Konferencer og Selskaber
Du kan efter bestilling af en konference eller et selskab afbestille eller
reducere deltagerantallet efternedenstående regler. Leverandøren er
berettiget til vederlag for de dele af arrangementet, som ikke
afbestillesrettidigt.
Depositum refunderes ikke, men ændres datoen kan det flyttes til den
nye dato.
2-11 gæster:
Til og med 15 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
10-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
7-10 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
3-7 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
11-100 gæster :
Til og med 60 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
35-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
15-35 dage dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
Mere end 100 gæster :
Til og med 90 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
60-90 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
30-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
15-30 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 5% af det bestilte
arrangement “No Show”. Ved manglende fremmede kan leverendøren
tage fuld pris for arrangementet