Selskaber på 8 personer eller flere
Vi skræddersyr det hele ud fra jeres behov, så det eneste du skal sørge for er at være sammen med dit selskab og nyde madoplevelsen i vores skønne lokaler midt i Aarhus.
Vores mad serveres selvfølgelig som social dining – minimalistisk, enkel og nordisk inspireret. Og vi kan finde plads til dit selskab til både aften og vores lørdagsbrunch.
Vi tager selvfølgelig højde for allergier, religioner, vegetarer og veganere. Bare oplys om dette inden arrangementet, så sørger vi for resten.
Menuer
7-retter + snacks
497,- pr. kuvert
4-retter + snacks
397,- pr. kuvert
Ad libitum drikkevarer
Skal I have det helt rigtige at drikke til, så har vi flere forskellige drikkevarepakker at vælge imellem.
Vores drikkevarepakker er 3 timer. Der er selvfølgelig mulighed for specielle sammensætninger, samt forlængelse af tiden.
Der er altid lidt forskelligt på pakkerne, som gør at vi rammer bredere, både i forhold til maden og sæson.
Syveren
Fri øl, Vand og vin, 3 timer
Green Soul, Riesling (øko)
Rheinhessen, Tyskland, 2020
Elegance 43, pinot noir (øko)
Langedoc-rossilon, Frankrig, 2020
Purato Siccari Appassimento Rosso (Øko)
Sicilien, Italien, 2020
333,-
Nieren
Fri øl, vand og vin, 3 timer
“Blauschiefer” Riesling
Kerpen
Mosel, Tyskland, 2020
Chardonnay
Rodriguez de Vera
VT Castilla, Spanien, 2018
Jumenta
Rodriguez de Vera
Albacete, Spanien, 2021
Spätburgunder
Höfflin
Baden, Tyskland, 2017
444,-
13’eren
Fri øl, vand og vin, 3 timer
Liethaberg Chardonnay
Weingut Heinrich
Burgenland, Østrig, 2021
Riesling, Blauschiefer
Martin kerpen
Mosel, Tyskland, 2020
Irrosso Sangiovese
Casanova Di Neri
Toscana, Italien, 2018
Hautes-Cotes De Nuits Rouge
Lupe-Cholet
Bourgogne, Frankrig, 2021
555,-
Tilkøbsmuligheder
Skal vælges af hele selskabet
Velkomstbobler
60,-
Fri bar i cocktailkortet
pr. time 100,- (ved køb af fri bar)
Efter maden:
Stempelkaffe og the 25,-
tilføj sæsonen petit four + 35
Tilføj avec + 65,-
(Martell Vsop, Pacto Navio, Red Breast whiskey, Grappa, portvin el. dessertvin)
Eller tag “Hele Baduljen”.
Kaffe, the, petit four og avec.
100,- pr. person.
Skal vi hellere komme hjem til jer?
Det gør vi naturligvis gerne, og vi står for det hele!
Handelsbetingelser selskaber i huset og ud af huset.
- Afbestillingsbetingelser
1.1 Statens afbestilingsbetingelser – Konferencer og Selskaber
Du kan efter bestilling af en konference eller et selskab afbestille eller
reducere deltagerantallet efternedenstående regler. Leverandøren er
berettiget til vederlag for de dele af arrangementet, som ikke
afbestillesrettidigt.
Depositum refunderes ikke, men ændres datoen kan det flyttes til den
nye dato.
2-11 gæster:
Til og med 15 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
10-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
7-10 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
3-7 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
11-100 gæster :
Til og med 60 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
35-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
15-35 dage dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
Mere end 100 gæster :
Til og med 90 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement
60-90 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement
30-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement
15-30 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 5% af det bestilte
arrangement “No Show”. Ved manglende fremmede kan leverendøren
tage fuld pris for arrangementet