Selskaber i restauranten

Har du noget, der skal fejres? Så kan du roligt læne dig tilbage, og lade os stå for det hele. På restaurant Syv Ni 13 har vi stor erfaring med at afholde alle former for selskaber i restauranten – fødselsdag, firmajulefrokost, konfirmation eller en hyggelig madoplevelse for en større gruppe venner.

Selskaber på 8 personer eller flere

Vi skræddersyr det hele ud fra jeres behov, så det eneste du skal sørge for, er at være sammen med dit selskab og nyde madoplevelsen i vores skønne lokaler på toppen af Danmarks højeste træhus.

Vores mad serveres som udgangspunkt som social dining – minimalistisk, enkel og nordisk inspireret. Og vi kan finde plads til dit selskab både aften og frokost, alle ugens dage.

Vi tager selvfølgelig højde for allergier, religioner, vegetarer og veganere. Bare oplys om dette inden arrangementet, så sørger vi for resten.

Kontakt os på info@syvni13.dk, og aftal nærmere, og så hjælper vi jer med at få styr på menu og drikkevarer inden besøget. Det er naturligvis helt uforpligtende, at skrive og høre efter et tilbud.

Selskab i egne lokaler?

Er I en større gruppe fra jobbet eller til fejring for hele familien, kan I også gøre brug af vores selskabslokaler, hvor vi har plads til op til 45 personer. Vi har 3 mindre lokaler, som vi har mulighed for at åbne op og til 1 stort, og ikke mindst lukke af, hvis I gerne vil afskærmes fra resten af restaurantens gæster.

Alt sammen stadig på 19. etage, med skøn udsigt fra toppen af Aarhus og aftenmenu eller frokost fra os.

Aftenmenu

7-retter + snacks

549,- pr. kuvert

4-retter + snacks

429,- pr. kuvert

Vores menu ændrer sig alt efter sæson, og vi sammensætter også gerne en større frokostmenu til jer.

Ad libitum drikkevarer

Skal I have det helt rigtige at drikke til, så har vi flere forskellige drikkevarepakker at vælge imellem.
Vores drikkevarepakker er 3 timer. Der er selvfølgelig mulighed for specielle sammensætninger, samt forlængelse af tiden.
Der er altid lidt forskelligt på pakkerne, som gør at vi rammer bredere, både i forhold til maden og sæson. Så der er noget til enhver smag.

Vinene på listerne er et udgangspunkt. Vi tager forbehold på små ændringer, årgangsskifte osv.

 

​Standard

Fri øl, vand og vin i 3 timer

Hvidvine

Martin Kerpen, Riesling Blauschiefer
Mosel – Tyskland

Trimbach, Pinot Gris
Alsace – Frankrig

Rødvine

Hofflin, Spätburgunder
Baden – Tyskland

Famille Perrin, Cote du Rhone
CDR – Frankrig

500,-

Opgraderet

Fri øl, vand og vin i 3 timer

Hvidvine

Auguste Thevenaut, Chadonnay
Bourgogne – Frankrig

Henri Bourgeois, Sauvignon Blanc
Loire – Frankrig

Rødvine

Auguste Thevenaut, Pinot Noir
Bourgogne – Frankrig

Château Moncets, Lalande de Pomerol
Bordeaux – Frankrig

750,-

Tilkøbsmuligheder

Skal vælges af hele selskabet

Velkomstbobler
100,- pr. person

Cocktails i 1 time
150,- pr. person

​Til desserten eller efter maden
Stempelkaffe og the 50,- pr. person
Avec + 80,- pr. person
(Rom, Whisky, Gin, Grappa, portvin el. dessertvin osv.)

Eller tag “Hele Baduljen”
Velkomstbobler, kaffe, the, petit four og avec.
200,- pr. person.

Skal vi hellere komme hjem til jer?

Det gør vi naturligvis gerne, og vi står for det hele!

Handelsbetingelser selskaber i huset og ud af huset.

  1. Afbestillingsbetingelser

1.1 Statens afbestilingsbetingelser – Konferencer og Selskaber
Du kan efter bestilling af en konference eller et selskab afbestille eller
reducere deltagerantallet efternedenstående regler. Leverandøren er
berettiget til vederlag for de dele af arrangementet, som ikke
afbestillesrettidigt.
Depositum refunderes ikke, men ændres datoen kan det flyttes til den
nye dato.

2-11 gæster:

Til og med 15 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement

10-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement

7-10 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement

3-7 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement

11-100 gæster​ :
Til og med 60 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement

35-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement

15-35 dage dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement

5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement
Mere end 100 gæster​ :

Til og med 90 kalenderdage før ankomst kan kunden vederlagsfrit
afbestille hele det bestilte arrangement

60-90 dage før ankomst kan kunden afbestille 50% af det bestilte
arrangement

30-60 dage før ankomst kan kunden afbestille 25% af det bestilte
arrangement

15-30 dage før ankomst kan kunden afbestille 10% af det bestilte
arrangement

5-15 dage før ankomst kan kunden afbestille 5% af det bestilte
arrangement “No Show”. Ved manglende fremmede kan leverendøren
tage fuld pris for arrangementet

Book bord
Gavekort
Privatliv
Syvni13 ApS

Nødvendige cookies

Tredjeparts-cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.